hossinho10
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ده بقي الفيديو كليب بتاع الفنان اللي خلي تامر حسني يشد ف شعره.,.....امانه تشوفوه

محمد الكبابجي
hell boy
MEDO
HossiN
kuppo15
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
hell boy

hell boy

ذكر

ده بقي الفيديو كليب بتاع الفنان اللي خلي تامر حسني يشد ف شعره.,.....امانه تشوفوه - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ده بقي الفيديو كليب بتاع الفنان اللي خلي تامر حسني يشد ف شعره.,.....امانه تشوفوه   ده بقي الفيديو كليب بتاع الفنان اللي خلي تامر حسني يشد ف شعره.,.....امانه تشوفوه - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 12, 2008 9:52 am

شكرا بس انا مكنتش بغلط فيك وانت عارف
kuppo15

kuppo15

ذكر
العمل/الترفيه : اعدادي هندسه
المزاج : مكبر الG ومروق الD

ده بقي الفيديو كليب بتاع الفنان اللي خلي تامر حسني يشد ف شعره.,.....امانه تشوفوه - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ده بقي الفيديو كليب بتاع الفنان اللي خلي تامر حسني يشد ف شعره.,.....امانه تشوفوه   ده بقي الفيديو كليب بتاع الفنان اللي خلي تامر حسني يشد ف شعره.,.....امانه تشوفوه - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 12, 2008 10:58 am

اسف يا احمد
مش قاصدك انت بالكلمه
انا عارف انك بتحبني
وانت كمان عارف انا بحبك وبحترمك قد ايه
بس الكلمه نرفزتني
ارجووك متزعلش مني
hell boy

hell boy

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ده بقي الفيديو كليب بتاع الفنان اللي خلي تامر حسني يشد ف شعره.,.....امانه تشوفوه   ده بقي الفيديو كليب بتاع الفنان اللي خلي تامر حسني يشد ف شعره.,.....امانه تشوفوه - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 12, 2008 2:19 pm

ولا يهمك يا باش مهدس احنا اصحاب lol!
kuppo15

kuppo15

ذكر
العمل/الترفيه : اعدادي هندسه
المزاج : مكبر الG ومروق الD

مُساهمةموضوع: رد: ده بقي الفيديو كليب بتاع الفنان اللي خلي تامر حسني يشد ف شعره.,.....امانه تشوفوه   ده بقي الفيديو كليب بتاع الفنان اللي خلي تامر حسني يشد ف شعره.,.....امانه تشوفوه - صفحة 2 Emptyالأحد أبريل 13, 2008 2:42 am

احنا اخوات مش بس اصحاب صح يا احمد ؟؟
بس علي فكره مفيش ناس ياما شافوه
انا كنت متوقع زياده اكتر من كده

ده بقي الفيديو كليب بتاع الفنان اللي خلي تامر حسني يشد ف شعره.,.....امانه تشوفوه
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-